Witaj na Forum Linuxiarzy
Zanim zalogujesz się, by pisać na naszym forum, zapoznaj się z kilkoma zasadami savoir-vivre'u w dziale Administracja.
Wiadomości z problemami zamieszczone w wątku "Przywitaj się" oraz wszelkie reklamy na naszym forum będą usuwane.

Witam wszystkich forowiczów i linuksiarzy

Zaczęty przez Chemas, Sierpień 22, 2023, 02:36:22 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Chemas

Witam Was wszystkich serdecznie, zapisałem się na forum, ponieważ jestem początkujący w systemach linuksowych. Miałem trochę do czynienia z Ubuntu kiedyś tam. Obecnie przeszedłem z Windowsa na LMDE 5 i chyba za duży krok zrobiłem :)
Ogólnie z większością sobie radze, ale trochę pytań będę miał. Pewnie co jakiś czas. Być może zmienię dystrybucję. Na razie wszystko jest na etapie prób i błędów. :)
Mam nadzieję na dobre przyjęcie i w miarę rzeczowe porady :)
Jeszcze raz witam wszystkich serdecznie.

linux4ever

Witaj na forum co do linuksa nie jest on zbyt trudny i dasz sobie radę ze wszystkim.

"Powiedz mi, a zapomnę, pokaż mi, a zapamiętam, pozwól mi zrobić, a zrozumiem. "-Konfucjusz

PomPom

LMDE nie jest złym wyborem. To system blisko oparty na Debian Linux, który jest bardzo popularny, więc nie będzie trudno o wsparcie.
myk byle jak jako tako

Chemas

Dzięki za miłe przyjęcie :)

Jeden problem już zgłosiłem:

https://forum.linuxiarze.pl/index.php?action=post;board=16.0

Generalnie jestem zadowolony z tego systemu, chociaż się zastanawiam czy nie zmienię na inny mam wrażenie, że sprzętowo u mnie za słabo. Ale sobie przetestuję :)

linux4ever

Cytat: Chemas w Sierpień 22, 2023, 07:49:57 PMDzięki za miłe przyjęcie :)

Jeden problem już zgłosiłem:

https://forum.linuxiarze.pl/index.php?action=post;board=16.0

Generalnie jestem zadowolony z tego systemu, chociaż się zastanawiam czy nie zmienię na inny mam wrażenie, że sprzętowo u mnie za słabo. Ale sobie przetestuję :)