Witaj na Forum Linuxiarzy
Zanim zalogujesz się, by pisać na naszym forum, zapoznaj się z kilkoma zasadami savoir-vivre'u w dziale Administracja.
Wiadomości z problemami zamieszczone w wątku "Przywitaj się" oraz wszelkie reklamy na naszym forum będą usuwane.

Cześć :)

Zaczęty przez KrisV3X, Marzec 31, 2016, 11:16:01 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

KrisV3X

Witam wszystkich:) Nazywam się Kris mam prawie 30 lat i nigdy nie byłem świadom ile dobrego jak i pożytecznego wiąże się ze zmianą systemu Windowsa na Dystrybucje Linuxa :). Chciałbym jeszcze podkreślić że z zawodu jestem Spawacz a ogólne zainteresowanie to motoryzacja z działu Diagnostyka komputerowa. Moim pierwszym nieświadomym spotkaniem z system dystrybucji Linuxa był "Dis" system diagnostyczny stosowany w serwisach Bmw oparty na jądrze Unix`a którego odpalałem na Wirtualnej maszynie. Następnie życie mnie trochę ukarało :D co z drugiej strony skusiło mnie do zapoznania się z BackTrakiem 3 później BT5 R3, Kali Linuxem a obecnie korzystam z Dart Linuxa zainstalowanego na dysku i Caina w wersji Live na pamięci przenośnej. Jak pewnie zauważyliście powyższe systemy są do testowanie zabezpieczeń i informatyki śledczej. Bardzo podoba mi się ten temat ,nabywam w miarę możliwości wiedzę na temat tych systemów jak i budowy sieci bezprzewodowych itd itp. Podoba mi się również temat manipulacji tekstem z którego kilkoma komendami można znaleźć dużo ciekawych rzeczy na komputerze osoby która oczywiście tego chce :). Rejestrując się na forum chciałbym rozwinąć swoją wiedzę o inne dystrybucje Linuxa i ich zastosowania jak i w miarę swoich umiejętności pomóc innym. Następną rzeczą która mnie ciekawi jest system Tails w zastosowaniu go pod DeepWeb z którego także korzystałem na Windowsie przez przeglądarke TorBrowser. Chciałbym poznać kilka dystrybucji w celu wybrania jednej bądź dwóch do stałego korzystania. To by było na tyle :) Jeśli ktoś ma pytania bądz chciałbym nawiązać współprace w poznawania tego typu systemów i