Witaj na Forum Linuxiarzy
Zanim zalogujesz się, by pisać na naszym forum, zapoznaj się z kilkoma zasadami savoir-vivre'u w dziale Administracja.
Wiadomości z problemami zamieszczone w wątku "Przywitaj się" oraz wszelkie reklamy na naszym forum będą usuwane.

Młodszego administratora systemów + helpdesk STRYKÓW (woj. łódzkie)

Zaczęty przez Akcja job, Marzec 14, 2016, 06:48:46 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Akcja job

GRUPA AKCJA JOB
Libra Europe Sp. z o.o. - Agencja Doradztwa Personalnego - nr certyfikatu 9778
wspiera swojego Klienta - firmy z branży IT w rekrutacji (zatrudnienie bezpośrednie u klienta):

MŁODSZEGO ADMINISTRATORA SYSTEMÓW KOMPUTEROWYCH

miejsce pracy: Stryków, incydentalnie Łódź

Jak będzie wyglądała praca?

- 1/5 etatu to praca jako helpdesk dla osób w miejscu pracy
- kolejna 1/5 etatu to praca jako druga linia wsparcia helpdesk dla osób spoza miejsca pracy
- cała reszta to czas zajmowania się administracją systemami Linux oraz Windows,

czyli

administracja usługami DHCP, DNS, FTP,
instalacja/kompilacja oprogramowania,
tworzenie prostych skryptów

Czego od Ciebie oczekujemy?

- wykształcenia minimum średniego technicznego (informatyka), mile widziane wyższe
- doświadczenia w utrzymywaniu środowiska komputerowego (komputery, drukarki, LAN)
- umiejętność instalacji i konfiguracji oprogramowania w środowisku Linux (DHCP, DNS, WWW, BASH)
- umiejętności instalacji i bieżące utrzymanie serwerów Windows Server (usługi Active Directory)
- doświadczenia w diagnozowaniu awarii sprzętowych i programowych środowiska IT
- znajomości zagadnień sieciowych związanych z protokołem TCP/IP
- znajomości języka angielskiego pozwalające na pracę z dokumentacją techniczną
- samodzielności, komunikatywności, rzetelności, cierpliwości, dokładności

Mile widzimy:

- umiejętności udzielania wsparcia technicznego użytkownikowi końcowemu
- udokumentowanego doświadczenia (certyfikaty)
- wyższe techniczne wykształcenie

Co Klient chciałby Ci dać?

- stała umowę o pracę z atrakcyjnym wynagrodzeniem
- ciekawą pracę, która łączy w sobie helpdesk i administracje systemami
- kontakt z ludźmi w pracy
- możliwości rozwoju oraz pomoc w tym

Zobacz najnowsze wiadomości na forum