Cześć,
Mam problem z siecią mobilną w laptopie Lenovo X240. Jeszcze dwa dni temu wszystko działało poprawnie. Mam wbudowany modem, więc korzystałem z niego. Posiadam także modem Huawei E3272 także wszystko działało poprawnie. Nagle internet znikł i nie działa na żadnym z urządzeń. Nie instalowałem także żadnych aktualizacji w okresie tygodnia, mam jakiś problem z repozytorium. Muszę ręcznie odpalać sprawdzianie. Jeśli podłączę z telefonu jest ok.
Może ktoś z kolegów spotkał się z problemem i może przekazać jakieś wskazówki jak zlikwidować problem.
Pozdrawiam
Co się kryje za: "internet znikł"? Nie jest wykrywany modem, czy nie jest wykrywana sieć, czy nie można się połączyć?
Po uruchomieniu komputera, modem nie łączy się już z siecią. Tak jest także na modemie zewnętrznym. Czytam różne fora, szukam w sieci ale nic konkretnego nie mam.
Cytat: jangoleb w Czerwiec 26, 2019, 12:06:51 AM
.....
Prawdopodobnie problem jest z logowaniem u dostawcy inetu...
- sprawdź, czy czegoś nie zmieniono, ew. zlikwiduj dotychczasową konfigurację logowania i spróbuj na nowo...
Ps piszę ogólnikowo, bo faktycznie, "internet znikł" niewiele wyjaśnia....
Może modemmanager ma problem?Mi kiedyś coś podobnego się działo.
Cześć,
Dzięki koledzy za podpowiedzi. Rzeczywiście chodziło o Modemmanagera. Okazało się, że w jakiś sposób został usunięty z instalacji. Po zainstalowaniu wszystko jest ok.
Jeszcze raz serdecznie dziękuje.