Witaj na Forum Linuxiarzy
Zanim zalogujesz się, by pisać na naszym forum, zapoznaj się z kilkoma zasadami savoir-vivre'u w dziale Administracja.
Wiadomości z problemami zamieszczone w wątku "Przywitaj się" oraz wszelkie reklamy na naszym forum będą usuwane.

zmiana sposobu korzystania systemu z protokołów TCP.

Zaczęty przez Wilczy, Luty 07, 2015, 12:12:15 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Wilczy

Witam, jako że od niedawna jestem użytkownikiem Linux Mint 17, a od dawna wielkim fanem gier MMORPG, z konfrontacji tych dwóch rzeczy narodził się następujący problem. Opisze jak to jest pod moim drugim systemem jakm jest windows 7: grając online gra dosyć laguje, okazało się że jest to spowodowane  sposobem w jaki Windows zachowuje się, gdy korzystamy z protokołów TCP. Z pomocą pod windows przyszedl programik "Leatrix Latency Fix" który zmienia jakiś wpis w rejestrze i tym samym powoduje szybsze odpowiedzi na takie pakiety, co zmniejsza lagi. Nie znam się na tym i nie wiem czy dobrze to wyjaśniłem, ale dla lepszego wytłumaczenia wam co robi ten program wkleje może tekst ze stronki w/w programu
CytatLeatrix Latency Fix will reduce your online gaming latency significantly by increasing the frequency of TCP acknowledgements sent to the game server. For the technically minded, this is a program which will modify TCPAckFrequency.

You will see reduced latency in many online games including World of Warcraft, WildStar, Heroes of the Storm, Elder Scrolls Online, Guild Wars 2, Diablo 3, Star Wars: The Old Republic, Rift and more.