Witaj na Forum Linuxiarzy
Zanim zalogujesz się, by pisać na naszym forum, zapoznaj się z kilkoma zasadami savoir-vivre'u w dziale Administracja.
Wiadomości z problemami zamieszczone w wątku "Przywitaj się" oraz wszelkie reklamy na naszym forum będą usuwane.

Witam.

Zaczęty przez pavroo, Styczeń 07, 2012, 02:53:55 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

pavroo

#30
Witam.

Dzięki za dołączenie do naszej społeczności.

Jak najbardziej zapraszam do dzielenia się wiadomościami - ich nigdy za wiele :)

Pozdrawiam

pavroo
Czasami lepiej trzymać usta zamknięte i być traktowany jak idiota, niż je otworzyć i rozwiać wszelkie wątpliwości. Mark Twain

darius

#31
Witam wszystkich uzytkowników Wolnego Opragramowania. Używam Linuxa ponad siedem lat a od prawie pięciu lat moim systemem jest ArchLinux z KDE na PC - jedynym zresztą.

W miarę swoich możliwości bedę starał się pomóc.



Pozdrawiam

qwerty

#32
Cześć wszystkim, jestem początkujący więc z góry przepraszam za głupie pytania i brak konstruktywnych odpowiedzi bo jeszcze nie wiem wielu rzeczy...

Pozdrawiawm


kamil354

#33
Witam wszystkich na forum.



Na linuksie jestem od roku , niestety brak czasu nie pozwala mi się wgłębić w jego tajniki, więc będę bardzo wdzięczny za każdą udzieloną pomoc i proszę także o wyrozumiałość.

Aktualnie przymierzam się do Sparky linux fluxbox.

Pozdrawiam i przy okazji wesołych i spokojnych Świąt.

pe72

#34
Witam wszystkich



Korzystam z linuksa zaledwie od 3 miesięcy, tak więc jestem zieloniutki. Mam nadzieje, że czegoś się od innych naucze, a z czasem być może będę komuś pomocny. Obecnie pracuję na Mincie LMDE z Xfce oraz Lubuntu postawionych na laptopach. Przymierzam się do Sparky.

Pozdrawiam


MiFra

#35
Witam wszystkich użytkowników niesłusznego systemu