Witaj na Forum Linuxiarzy
Zanim zalogujesz się, by pisać na naszym forum, zapoznaj się z kilkoma zasadami savoir-vivre'u w dziale Administracja.
Wiadomości z problemami zamieszczone w wątku "Przywitaj się" oraz wszelkie reklamy na naszym forum będą usuwane.

Prosty, Lekki linux USB dla HP Compaq nx6310

Zaczęty przez Quake96, Luty 02, 2014, 08:31:58 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

Quake96

Witam ;)



Jestem totalnie zielony w temacie linuxa, ale warunki w jakich muszę pracować zmuszają mnie do wyboru pingwinka. Obecnie testowałem kilka dystrybucji, ale każda ma jakieś wady. Najbardziej pasował mi bodaże Mint, lecz nie dość, że nie współpracował z moim modemem 3G (Internet z PLAY) to jeszcze nie widział Wi-Fi w moim laptopie :/



Tak więc mam kilka wymagań:



- Prosty w obsłudze (Używam teraz Puppy Ware i jest dla mnie zbyt przekombinowany.)

- W miarę lekki (Słaba przepustowość neta :/ )

- Powinien współpracować z modemem 3G w sieci PLAY

- Powinien współpracować z Wi-Fi w moim laptopie (Wi-Fi od intela)

- Przydałoby się, aby touchpad działał na nim poprawnie (w Puppy Ware dotknięcie touchpada nie jest odbierane jako kliknięcie :/ )



Wiem, że moje wymagania są dość nietypowe, ale niestety jak narazie jedynie Puppy Ware poprawnie obsługuje moje Wi-Fi, lecz jest dla mnie zbyt skomplikowany.



Będę szczerze wdzięczny za pomoc ;)



PS: Jeśli to ważne, to system będzie uruchamiany z 4GB pendriva ze względu na brak dysku twardego w laptopie.

pavroo

#1
Witaj

Jeśli masz problem z Wifi, to w pierwszej kolejności powiedz co to dokładnie jest.

Daj wynik polecenia z konsoli: 'lspci' oraz 'lsusb'

Wtedy będziemy kombinować dalej.

Czasami lepiej trzymać usta zamknięte i być traktowany jak idiota, niż je otworzyć i rozwiać wszelkie wątpliwości. Mark Twain

Quake96

#2
Ciężko będzie teraz podać wyniki, gdyż mam tylko jednego pendriva a obecnie siedzę na Puppy Ware i nie specjalnie mam możliwość zmiany.