Witaj na Forum Linuxiarzy
Zanim zalogujesz się, by pisać na naszym forum, zapoznaj się z kilkoma zasadami savoir-vivre'u w dziale Administracja.
Wiadomości z problemami zamieszczone w wątku "Przywitaj się" oraz wszelkie reklamy na naszym forum będą usuwane.

Z przykrością muszę Linux Sparky ocenić negatywnie...

Zaczęty przez banan, Lipiec 19, 2020, 03:39:07 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

microsofter

Witaj. Milo poznac tak doswiadczonego usera, choc wiekszosc obszarow twojej dzialalnosci mnie nie pociaga.

Cytat: banan w Sierpień 18, 2021, 04:30:35 AMok.2000 roku SCO Unix
Mam Solarisa, ale niewiele brakowalo, ze wybralbym wlasnie ten OS. Czy moze masz doswiadczenie takze z Solarisem? mozesz porownac obydwa systemy?
Jesli nie, to moze jakies porownanie OSR vs RHEL/SLED czy inne dobrze dopracowane distra desktopowe (np. Debian)?

Domyslam sie, ze miales OSR 5 jeszcze bez VxFS. Czy korzystales z VDM albo/i Merge?

A moze pokusisz sie o jakies refleksje nt OSR vs FreeBSD?
Solaris by Sun Microsystems

PomPom

Cytat: banan w Sierpień 18, 2021, 04:30:35 AM
Może jakieś pytania ?
na youtubie kanał hanernia..
Czy to, co piszesz, to w ogóle prawda? Nie ma na YT kanału o takiej nazwie. Kojarzę skądś avatar - to ty nagrywałeś na YT, jak szukasz pornosów w darkwebie?
Komputer - Card Reader | Gry - Xbox Series X | Użytkownik - zadowolony

satyr3

Chłopie z takim CV co cię powstrzymuje przed stworzeniem własnego dystro, które byłoby ideałem i spełniało twoje potrzeby? Zwołaj ludzi przekonaj do projektu nadzoruj i wypuść w świat i poddaj się konstruktywnej krytyce.  ;)   


Cytat: banan w Sierpień 18, 2021, 04:30:35 AM
HaHa, 17 lat byłem admin w corpo, w Linuxie bawie sie 3lata, na 7 kompach, nas,ipfire,macbook,3boot, Programuję w assemblerze, Bashu i Pythonie.
W w języku maszynowym zaczynałem na commodore64 gdzie crackowałem i kopiowałem gry na giełdzie , Grzybowska, stodoła, pózniej atari,amiga- w amosie pisałem, pc w pascalu.
Byłem adminema SAP i programuję ABAPIE. w korpo zaczynałem w 1993 r. na Novelu Nrtware i arknecie, pózniej bazodanowy fox,cliper, ok 10 certyfikatów (firma fundowałqa szkolenia) w tym ok.2000 roku SCO Unix i Linux administracja, w consoli.
Teraz KodachiOS, ParrotOS, MX Linux, Garuda, XigmaNAS i IpFire..
Sparky Linux to amatorski , gui mulimedia, brak pentestów i aNOMIZERÓW... środowiska programistycznego i chyba brak rollings upgradu..
Dużo robię w Windowsie , PE (Strelec) , remasteruję i w cmd piszę..
Jestem na forach windosclup i mx windows...
Więc wiedzy mi nie brakuje, debaguję jądra po comie... Może jakieś pytania ?
na youtubie kanał hanernia..
Jesu, in Te confido

ciubaka

No stworzył przecież, przynajmniej twierdzi  że istnieje już PredatoOS ...

MSki


PomPom

Nie ma to jak system dbający o twoje bezpieczeństwo, który sprawia wrażenie jednego wielkiego malware. Potężny deweloper, którego to już drugi system. Pierwszy Emperor OS ma fajną stronkę, przed którą mnie przeglądarka ostrzega, a jak się wejdzie w link, który podesłał MSki, to można zauważyć kolejną dystrybucję o idiotycznej nazwie Little-Psycho.
Komputer - Card Reader | Gry - Xbox Series X | Użytkownik - zadowolony

microsofter

No i nie dowiedzielismy sie, jak to kolega wymiatal w SCO Unixie. Wiecie, ze przynajmniej czesc z jego portfolio jest wyssana z palca?

Cytat: banan w Sierpień 18, 2021, 04:30:35 AM
Jestem na forach windosclup i mx windows...

To drugie od dawna nie istnieje. On nawet o tym nie wie. Zaden byly user nie napisalby jestem, kazdy uzylby slowa bylem. Natomiast nazwa zachwalanego distra jest dziwnie zbiezna z glownym kontem naszego nadwornego trola. Ktory ma najwieksza pojare, gdy zrobi czytelnikow w wala. Wiec dopoki nasz nowoprzybyly nie zaprezentuje czegos wiecej, niz reklama siebie i jakiegos podrzednego distra, z mojej strony nie ma co liczyc na powazne traktowanie.
Mniej mowic, a wiecej robic!

Cytat: satyr3 w Sierpień 19, 2021, 12:15:40 AM
Chłopie z takim CV co cię powstrzymuje przed stworzeniem własnego dystro, które byłoby ideałem i spełniało twoje potrzeby? Zwołaj ludzi przekonaj do projektu nadzoruj i wypuść w świat i poddaj się konstruktywnej krytyce.  ;)
Malo jest nic nie wnoszacych dystrybucji? Te godne uwagi, ktore powinny zostac, mozna policzyc na palcach. Reszta tylko zabiera developerow.
Solaris by Sun Microsystems

MSki

Z wielką przyjemnością muszę Wam zakomunikować, że Sparky 6.0 - Xfce sprawuje się znakomicie na moim sprzęcie (Lenowo X220). Jest zdecydowanie szybszy od Debiana 11.0.0 i ma kilka, jeśli nie kilkanaście dodatkowych programów, które ułatwiają obsługę systemu i których ciężko jest znaleźć w Debianie + nonfree ..co nie znaczy, że takowe w nim nie istnieją, bo przecież Sparky do dostosowany do potrzeb "śmiertelnika" Debian.

banan

-> microsofter

Mam certyficat z SCO Unix kursu płatnego z 2000 roku.
Z Linuxa administracja też 2000rok, certyficat i książka.
W latach 90 , od 93 pracowałem na Novell Netware ver. 3-5 (4 certyficaty) w korpo i prywatnie w urzędzie gminy..
Po 2000 roku w firmie farmaceutycznej tylko Microsoft i SAP (17 lat pracy , sporo szkoleń i  cert. MS,SAP , 1 tydzień w Budapeszcie)
Teraz choruję i jako rencista wróciłem do linuxa...

Pozdrawiam. ArO
PS. Na youtubie zamieściłem ok 200 filmów na 2 kanałach

microsofter

Spoko, wzialem cie za kogos innego. Obejrzalem kilka twoich filmow i wiem, ze bylem w bledzie. Nie gniewaj sie, przepraszam jesli urazilem. Pozdrawiam serdecznie.

ps. Siedze na tym, co w podpisie. Jednak SCO Unix takze bardzo przypadl mi do gustu. Korci mnie wrzucic go na drugiego kompa. Jesli pamietasz jakies ciekawostki ze szkolenia, cos czego nie ma w dokumentacji itp., mozesz zalozyc temat w odpowiednim dziale (np. inne systemy) i cos tam napisac. Ja chetnie poczytam. To niepopularny i niedoceniany, a bardzo dobry system.
Solaris by Sun Microsystems

Zobacz najnowsze wiadomości na forum