Witaj na Forum Linuxiarzy
Zanim zalogujesz się, by pisać na naszym forum, zapoznaj się z kilkoma zasadami savoir-vivre'u w dziale Administracja.
Wiadomości z problemami zamieszczone w wątku "Przywitaj się" oraz wszelkie reklamy na naszym forum będą usuwane.

Jaką dystrybucję wybrać żeby nie było roboty - jestem totalnym laikiem

Zaczęty przez maciusg, Czerwiec 02, 2013, 01:29:25 AM

Poprzedni wątek - Następny wątek

maciusg

Witam mam netboka asus 1025c - cos do czego windows 7 sie po miesiaącu zaśmiecenia nie nadaje. a win xp niema sterow na sate (raz sbiadlem ze zintegrowanymi ale i tak cos tam w instalacji z tym bylo zle)



Przedewszystkim powiem tylko ze tam jest 1gb ramu, procek jakis intel n2800 (2*1,83ghz)



do czego potrzebny mi netbook.

- internet (fb, youtube, jakies waidomosci z itvp.pl) - czyli chce miec zintegrowanego flasha, jave, silverlight i kodeki windowsa (o ile dobrze kombinuje ze to tak dziala z tymi kodekami bo czasem pojawiają się filmiki na necie ktore w win wykorzystuja kodeki media playera)

- filmy

- aplikacje biurowe

i to praktycznie wszystko



nie wymagam zbyt wiele.



Dziwi mnie tylko że wszystkie dystrybucje z którymi sie zetłem mają tego nieszczesnego terminala i tam trzeba klepac te komendy a ja nie mam na to nerwow. Ogólnie to chciałbym jak w telefonie miec wszystko gotowe, pobrac sobie aplikacje jak z androidmarket i juz a nie te ceregiele. (przepraszam o ile wyrazam sie krytycznie ale doprawdy walcze z tym 3 dni i nic).



jakie dystrybucje juz miałem :

-ubuntu 12 albo 13 - problem z sterami od grafiki i od neta ( net z kabla rozłącza po gora 2 minutach a grafika cos nie gra bo mam podswielanie na slabe i mimo ze zmieniam to suwakiem to ani nie drgnie) ponadto nie bylo flasha ani innntch dodatkow ktore nie wiem jak zinntegrowac

-lubuntu i xubuntu 12 albo 13 to samo problem z netem, flashem i rozjasnianiem (ale tu bylo swiatlo na maxa)

- linux mint 15 i 13 - za wolno chodzi przede wszystkim, reszty nawet nie sprawdzalem