Witaj na Forum Linuxiarzy
Zanim zalogujesz się, by pisać na naszym forum, zapoznaj się z kilkoma zasadami savoir-vivre'u w dziale Administracja.
Wiadomości z problemami zamieszczone w wątku "Przywitaj się" oraz wszelkie reklamy na naszym forum będą usuwane.

Instalacja Minta na Ubuntu

Zaczęty przez 7dni_z_linuxem, Listopad 17, 2018, 07:25:39 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

7dni_z_linuxem

Witam wszystkich serdecznie

7 dni temu zainstalowałem Ubuntu 18.04 kasując Windows 10 i już wiem,że ten system nie jest dla mnie.
Chce teraz zainstalować Linux Mint 19 Tara Cinnamon na Ubuntu 18.04 też go kasując.
Ściągnąłem obraz iso i dwa pliki sha256sum.txt,sha256sum.txt.gpg.
Wszystko umieściłem w katalogu ISO i zgrałem na pendrive co mam dalej zrobić?
Nie znam się a ten system to dla mnie czarna magia,komend w terminalu też nie znam. Napewno dla was to pikuś.

pavbaranov

Nic. Plik ma nazwę *.iso. Masz to wrzucić na pendrive/cd-rom wg instrukcji ze strony Minta a potem wystartować i zainstalować.
Pytanie - po co? :)

km222222

a ja jak wlaczam instalator minta w wirtualnej maszynie to sie ekran rozlewa, takjakby monitor ktoś młotkiem pierdolnął. O co chodzi?

pavbaranov

Cóż... pewnie o to "pierdolnięcie".

7dni_z_linuxem

Cytat: pavbaranov w Listopad 17, 2018, 08:08:33 PM
Nic. Plik ma nazwę *.iso. Masz to wrzucić na pendrive/cd-rom wg instrukcji ze strony Minta a potem wystartować i zainstalować.
Pytanie - po co? :)

Ponieważ w Ubuntu 18.04 nie łączy mi się internet z tp-linkiem i nie odpowiada mi brak programów i mam wszystko sam ściągać. Korzystałem z Minta w bibliotece i jest lepszy dla mnie.
No i właśnie jak mam wystartować,jak się włącza instalację w ubuntu? Opisz to proszę

pavbaranov

To używaj, ale to co piszesz, to wierutna bzdura. 90% (jak nie lepiej) programów dostępnych w Mint pochodzi bezpośrednio z repozytorium Ubuntu.
Jeśli internet łączy się w Mint to również i w Ubuntu.
Pytania nie rozumiem, bo zadane w sposób niezrozumiały.

7dni_z_linuxem