Witaj na Forum Linuxiarzy
Zanim zalogujesz się, by pisać na naszym forum, zapoznaj się z kilkoma zasadami savoir-vivre'u w dziale Administracja.
Wiadomości z problemami zamieszczone w wątku "Przywitaj się" oraz wszelkie reklamy na naszym forum będą usuwane.

Linux Mint 18,1 po logowaniu do windows i ponownym logowaniu linuxa problem

Zaczęty przez arek1194, Sierpień 17, 2017, 01:40:48 PM

Poprzedni wątek - Następny wątek

arek1194

Witam, posiadam dwa systemy na jednym laptopie i Bardzo Często (niemal za każdym razem) kiedy loguje się na minta zaraz po tym jak wyloguje się z windowsa pojawia sie czarny ekran (w załączniku) i do linuxa już nie mogę się zalogować. Po upływie jakiegoś czasu (nawet parę,paręnaście dni) znowu loguje się bezproblemowo na Linuxa do czasu, kiedy uruchomię windows  i znowu komunikat z załącznika. Jestem Zielony więc Proszę Was o Pomoc :-)

Dziękuje z Góry

Komunikat-   https://drive.google.com/file/d/0B4VXTQN-vvg5aHA3dFNpRTE2YXM/view?usp=sharing

robson75

W takim razie musisz się zdecydować, co chcesz mieć zainstalowane na dysku Linux czy Windows.
Ponieważ ewidentnie widać że te dwa systemy się gryzą ze sobą.
Arch Linux Xfce - 64Bit Linux User #621110

lesio

A jak wygląda sytuacja, gdy zmieniasz system nie poprzez reboot, ale fizyczne wyłączenie, odczekanie 15-20 sekund i ponowne włączenie komputera?

arek1194

Robert75 - To dla mnie było by dużym ciosem :-/  bo jestem przyzwyczajony do win. i czasem potrzebuje coś szybko zrobić to wtedy win. Natomiast Linuxa dopiero się uczę, przyzwyczajam i bardzo mi się podoba ten system.
Najciekawsze jest to że taki problem pojawił sie od jakiegoś czasu (nie jestem pewny ale podejrzewałem aktualizację Kernela)   bo na początku wszystko chodziło bez problemu na zmianę.